Select Page

Voda

Učenci:

  • cenijo vodo kot življenjsko vrednoto,
  • poznajo vire pitne vode,
  • poznajo kroženje vode v naravi,
  • spoznajo najpogostejša onesnažila voda in posledice onesnaževanja z njimi,
  • se seznanijo s porabo vode doma/v šoli,
  • načrtujejo ukrepe, s katerimi lahko varčujejo s porabo pitne vode (doma in v šoli),
  • se seznanijo z delovanjem čistilne naprave;
  • spoznajo, kako voda pride v domove in kako dom zapusti (vodovod, kanalizacija);
  • spoznajo, da je voda sestavni del živih bitij.

VSEBINE:

  • Obisk čistilne naprave Dogoše. Spoznamo delovanje čistilne naprave.
  • Obisk Vrbanskega platoja (spoznajo, kako voda pride v domove).
  • Izdelava plakata o varčevanju z vodo ter plakata o vodi.
  • Izdelava označb za varčno rabo vode v šoli (za učilnice, jedilnico, stranišča, zbornico).
  • Pogovor o rabi vode; pri katerih opravilih jo porabimo največ in na katere načine lahko varčujemo z vodo.
  • Učenci spoznajo vodni krog (kroženje vode v naravi) – ogled posnetka in slik.
  • Otroci spoznajo, na katere načine pride voda v šolo in v dom in kaj se zgodi z odpadno vodo (učenje o vodovodnem sistemu in kanalizaciji).
  • Pogovor, ogled slik, posnetkov: Na katere načine ljudje vse onesnažujemo vodo? Kakšna je onesnažena voda? Kako lahko preprečimo ali zmanjšamo onesnaževanje? Raziščemo delovanje čistilne naprave, izdelamo svoj model čistilne naprave.
  • Likovno ustvarjanje na temo vode.
  • Obeležimo Svetovni dan voda – 22. marec (ob tem obiščemo čistilno napravo).

 Vodja projekta: Martina Arbeiter

Accessibility