Voda
Učenci:
- cenijo vodo kot življenjsko vrednoto,
- poznajo vire pitne vode,
- poznajo kroženje vode v naravi,
- spoznajo najpogostejša onesnažila voda in posledice onesnaževanja z njimi,
- se seznanijo s porabo vode doma/v šoli,
- načrtujejo ukrepe, s katerimi lahko varčujejo s porabo pitne vode (doma in v šoli),
- se seznanijo z delovanjem čistilne naprave;
- spoznajo, kako voda pride v domove in kako dom zapusti (vodovod, kanalizacija);
- spoznajo, da je voda sestavni del živih bitij.
VSEBINE:
- Obisk čistilne naprave Dogoše. Spoznamo delovanje čistilne naprave.
- Obisk Vrbanskega platoja (spoznajo, kako voda pride v domove).
- Izdelava plakata o varčevanju z vodo ter plakata o vodi.
- Izdelava označb za varčno rabo vode v šoli (za učilnice, jedilnico, stranišča, zbornico).
- Pogovor o rabi vode; pri katerih opravilih jo porabimo največ in na katere načine lahko varčujemo z vodo.
- Učenci spoznajo vodni krog (kroženje vode v naravi) – ogled posnetka in slik.
- Otroci spoznajo, na katere načine pride voda v šolo in v dom in kaj se zgodi z odpadno vodo (učenje o vodovodnem sistemu in kanalizaciji).
- Pogovor, ogled slik, posnetkov: Na katere načine ljudje vse onesnažujemo vodo? Kakšna je onesnažena voda? Kako lahko preprečimo ali zmanjšamo onesnaževanje? Raziščemo delovanje čistilne naprave, izdelamo svoj model čistilne naprave.
- Likovno ustvarjanje na temo vode.
- Obeležimo Svetovni dan voda – 22. marec (ob tem obiščemo čistilno napravo).
Vodja projekta: Martina Arbeiter